برای دیدن و خواندن مطالب جدید در اینجا کلیک کنید.

مجموعه حرف های عاشقانه و عـکس های عاشقانه
به وب سایت عـکس های عاشقانه و حرف های عاشقانه خوش آمدید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجموعه حرف های عاشقانه و عـکس های عاشقانه و آدرس mehran.love.no.2013.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گل من بي تو تنهام

هر کسی را طاقت بودن نیست . هرکسی را طاقت ماندن نیست.

 

بَـرآےِ בَرבهــآیـَـم نـِشانـِہ می گـُذآرَم؛تـا یـآבَم

 بـِمــآنَــב؛کُـجـآ،בَسـتِــ خُــבآرا رَهــا کَــرבَم..

 

 

!! نوشته شده توسط نيلوفر | 17:15 | یکشنبه نوزدهم شهریور 1391 نظر بدهید

ياد گرفته ام

 

من ياد گرفته ام وقتي بغض مي کنم

وقتي اشک مي ريزم ...

منتظر هيچ دستــــــــــــــي نباشم ...

وقتي از درد زخم هايم به خودم مي پيچم

مرهمي باشم بر جراحتــــــــــم

من ياد گرفته ام که اگر زمين مي خورم خودم برخيــــــــــزم

من ياد گرفته ام راهي را بسازم به صداقت

من ياد گرفته ام که همه رهگذرنــــــــد

همه ....

!! نوشته شده توسط نيلوفر | 16:44 | سه شنبه بیستم تیر 1391 نظر بدهید

آرامش

 

خدایا ای تنها پناه دلتنگی ام کمکم کن چندين وقت است از همه دل سردم می خواهم تنها باشم و زار

 زار فقط گریه کنم ، مدتها ست احساس میکنم  همه مرا فراموش کرده اند حتی تو ، تو هم مرا از ياد

 برده اي چونانكه بنده اي به اين نام نداري ، خدایا  می خواهم خودم را در وجودم حبس کنم ، و از تو

مي خواهم  امروزآخرین روز از  زندگي ام  باشد ، عاجزانه  می خواهم  مرا نزد خود بخواني تا برای

همیشه آرامش یابم خدایا زندگی را دیگر نمی خواهم .

(پايان)

!! نوشته شده توسط نيلوفر | 12:41 | دوشنبه هفدهم بهمن 1390 نظر بدهید

 

روزگارم هم چو

           پائيز سرد

و

   برگهاي سبز بهارم خزان رده

و 

من هم چو باد

           پائيزي

سرگردان     

 

 

!! نوشته شده توسط نيلوفر | 10:7 | دوشنبه هفدهم بهمن 1390 نظر بدهید

 

شاید سرنوشت

    می خواهد

       همیشه بارانی باشم !!!

!! نوشته شده توسط نيلوفر | 15:1 | یکشنبه هجدهم دی 1390 نظر بدهید

كاش

کاش میشد

   کمی از غصه هایم را بر دوش خدا بگذارم

       تا بداند دلتنگی چقدر حجم دارد !

              تا بداند دلتنگ که باشی

                   شادترین لحظه ها هم سردو بارانیست

!! نوشته شده توسط نيلوفر | 11:38 | دوشنبه بیست و یکم آذر 1390 نظر بدهید

عزيزم یک سال می گذرد از آخرین لحظه دیدارمان ، یادت هست؟

قرارمان این نبود که تو بروی و من بمانم

من بمانم و دنیایی از تنهایی

خسته ام

به وسعت تمام لحظه هایی که بی تو سپری شد خسته ام

می دانم همیشه با منی با شادی هایم شاد می شوی و با غصه هایم غمگین.

اما این کافی نیست

من آغوش گرمت را می خواهم

من دستان پرمهرت را می خواهم که بر سرم بکشی و آرامم کنی

من نگاه مهربانت را می خواهم که به چشمانم خیره شوی و بگویی صبوری کن

نمی دانم برای دیدارت چند بهار دیگر  را باید صبوری کنم

تو بگو ...


۲۱/۷/۸۹

 

 

!! نوشته شده توسط نيلوفر | 10:30 | پنجشنبه بیست و یکم مهر 1390 نظر بدهید

 

دیگر مهم نیست خورشید بیاید یا باران ببارد.دیگر مهم نیست من کجای این صفحه زندگی مثل آدمکی بی جان جابجا شوم.چه اهمیتی دارد که خوب باشم یا بد زشت باشم یا زیبا اصلا باشم یا نباشم.

مهم این است که تو نیستی.

کاش بودی اگر بودی هوا بود نفس بود نور بود زندگی بود و حالا که نیستی جان نیست عشق نیست روح نیست زندگی نیست کاش بودی  ...

(پايان)

!! نوشته شده توسط نيلوفر | 12:35 | دوشنبه بیست و یکم شهریور 1390 نظر بدهید

دلم پر درده

 

خدایا به معني واقعي خسته ام خسته از همه چیز ، خدایا احساسم را بخوان ، خدایا دلم پر است             از دلتنگی ، خدایا دل سردم ،خدایا هر چه زودتر مرا در کنارت بخوان و مرگ را برایم                      هدیه کن ، خدایا  خسته ام خسته ، از همه چیز و از همه  کس .

خدایا حداقل تو  به ناله ام گوش کن ، خدایا ای تنها پناه دلتنگی ام کمکم کن چندين وقت است             از همه دل سردم می خواهم تنها باشم و زار زار فقط گریه کنم ، چند وقتي                                      ست احساس میکنم  همه مرا فراموش کرده اند حتی تو ، تو هم مرا از ياد برده اي چونانكه بنده اي به اين نام نداري ، خدایا  می خواهم خودم را در وجودم حبس کنم ، و از تو مي خواهم  امروز                    آخرین روز از  زندگي ام  

نظرات شما عزیزان:

MEHRAN
ساعت14:28---5 بهمن 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, ] [ 18:22 ] [ MEHRAN ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 13408
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

8qg0u8shv4gvwc1d39t5.mp4div style=" z-index:1000; position:absolute;right:0px; top:0px; border-width:0px; ">کد های زیبا ساز شکر و نمک:http://xx-lover-xx.blogfa.com/

div style=" z-index:1000; position:absolute;right:0px; top:0px; border-width:0px; ">کد های زیبا ساز شکر و نمک:http://xx-lover-xx.blogfa.com/
div style=" z-index:1000; position:absolute;right:0px; top:0px; border-width:0px; ">کد های زیبا ساز شکر و نمک:http://xx-lover-xx.blogfa.com/
A HREF="http://www.e-rasht.blogfa.com">

downlode & code

<-PollName->

<-PollItems->

ایکن های شکر و نمک